zaterdag 26 juli 2014

Interview op OogTv en andere vermeldingen

Item over de eindexamen expositie op de regionale zender OogTv
Het interview in mijn installatie begint op 6 minuten



Dat de meeste vragen zijn weg gesneden om tijd te besparen begrijp ik, maar voor het laatste antwoord dat ik geef is de vraag wel redelijk cruciaal gezien de context van mijn antwoord nu is veranderd.
De vraag ging over het gesproken filmscenario dat in de achterste ruimte via een koptelefoon te beluisteren was, dus de film waar ik het in het antwoord over heb is het verhaal dat ik voorlees en de film die zich in het hoofd van de toeschouwer afspeelt, niet de animaties waar ik het eerder over heb, en waar de beelden in het filmpje van te zien zijn.

Mijn werk is ook genoemd op twee blogs die de eindexamens van dit jaar hebben bezocht:

Mister Motley:

Trendbeheer:




contact Marijke Schutte:
dwelfje@gmail.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten